Pakken voor Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu Pakken voor Peru - Reisverslag uit Lima, Peru van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu

Pakken voor Peru

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

14 Januari 2010 | Peru, Lima

Hola todos!

Na booming Almere vandaag vaarwel gezegd te hebben (waar te cute de delikaas dame nog speciaal naar het filiaal was gekomen om me een afscheidskadootje te brengen), ga ik morgen met m'n clubgenoot Rian een maand naar Peru! Aangezien mn weblog nog steeds in de ether is, zal ik deze wellicht weer nieuw leven in blazen..

Nog geen idee waar de reis ons gaat brengen, wat ik graag zo wil houden, maar de 5 daagse trekking naar de Machu Picchu is wel een feit. Heb er knallend veel zin in; nu nog even last minute stress met alle shit regelen (lees: toch nog maar wat malariapillen charteren, met mn eigenwijze hoofd toch maar foeilelijke bergschoenen gekocht, Ipod bijwerken waar ik ook een dagtaak aan heb, waar ligt die backpack ook alweer, etc).

Ga een poging doen om onze avonturen op het digitale papier te zetten!

x Marjo

  • 14 Januari 2010 - 07:45

    An:

    Ben jaloers!
    Zo relaxed om alle shit te moeten verzamelen voor zo n reis! Veel plezier samen!

    xx

  • 14 Januari 2010 - 07:52

    Vax:

    Lieve Marjo en Ria!!

    Godsamme wat ben ik jaloers op jullie!! Heeeeeel erg veel plezier, dikke kus en wees ook voorzichtig he?!

    xxxxxxx

  • 14 Januari 2010 - 08:34

    Mieke:

    Enjoy!! en loop die schoenen lekker in ;)!
    Xx

  • 14 Januari 2010 - 08:34

    Lous:

    Nog een trouwe lezer hiert!! Ik ben wel benieuwd naar Marjo op de bergschoen!
    Ik bel je vandaag ergens nog! Want ik ga mn buuf natuurlijk wel missen!
    liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Marjolein
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 33463

Voorgaande reizen:

25 Februari 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: