Weg uit Mumbai.. Hyderabad! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu Weg uit Mumbai.. Hyderabad! - Reisverslag uit Haiderabad, India van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu

Weg uit Mumbai.. Hyderabad!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

31 Mei 2005 | India, Haiderabad

Lieve allemaal,

Is alweer tijdje geleden en zitten inmiddels in Hyderabad, de tweede bestemming van het onderzoek. Zijn hier met de nachttrein heen gegaan, fantastisch! was net een schoolreisje, iedereen goeie goodies ingeslagen, laptops erbij om filmpjes te kijken, muziekje dabei, kaarten.. Zo ging 16 uur (!!) redelijk rap!

Hier in Hyderabad verblijven we in een soort bungalowpark met zwembad, prima kamers, afgelegen van de stad, dus wordt echt een soort schoolreis de komende twee weken.

Hele andere stad dan Bombay, minder armoede, minder hectiek, minder te beleven.. Miscchien wel goed voor onze rust

Net als inwijding een yogales en een ayurvedische massage van een uur gehad, wat betekent dat je wordt ingesmeerd met allerlei olieen die je opkalefateren ( or whatsoever)..

Tot snel,

Liefs Marjo

ps Lief huisje, heb tien minuten in een scheur gelegen om de notulen van huiseten!!! Echt briljant, hulde aan allen voor de bijdrage en de briljante grappen!!Ga zo door, hoop volgende week op nieuwe!!! x

  • 02 Juni 2005 - 09:29

    Marion:

    Hai Lein,
    Kun je die bloemenverkoper meenemen? Ik vind het wel een originele gezinsuitbreiding.

    Liefs je moesje

  • 10 Juni 2005 - 11:59

    Nicole:

    Skatje, volgens mij is dit je laatste werkdag!! Wat zul je blij zijn (-; Geniet van de aanstaande reis! Hier alles goed. Kus uut Grun...

  • 12 Juni 2005 - 11:33

    Stuiflawine (of Was Jij Dat):

    Lieve Har, topverhalen! Wil alleen even laten weten dat ik aan je denk! Lang niet zulke mooie verhalen van hier natuurlijk!Geniet! X

  • 13 Juni 2005 - 20:14

    Pindarotsje:

    Karamelsnoepje van me,
    Dank voor je sms, heb terug gestuurd, maar het bericht kon niet verzonden worden! Hoe is het leven? Zon, zee en veel snorren? Kom helaas niet meer langs....snik...heb wel een stand-in die langs gaat komen! Mijn broer is vanaf 24 juni in Mumbay, denk dat William ook wel contact met hem heeft, dus dat komt goed!

    Liefde

    Je Snack-a-Jack

    Ps zie dat moeders ook al lekker aan het internetten is! (zie hierboven!)

  • 15 Juni 2005 - 06:21

    Os:

    Hey Schatje!

    Leuk dat je zo veel mee maakt! Je verhalen klinken allemaal erg goed! Aangezien ik geen HJ meer ben (Jarrel is terug en Merel is erbij) ga ik niet meer over de notulen, maar ik ga er op toezien dat ze gemaakt gaan worden! Veel plezier nog en ik mis je beetje boel.. Veel plezier nog, X-je wouter

  • 15 Juni 2005 - 11:19

    Charlotteke:

    heeey meis heeerlijke reisverhalen zijn jou ook niet vreemd. Ik ben helaas weer terug. Leuk om je te blijven 'volgen' succes en een mega dikke hollandse kus

  • 15 Juni 2005 - 17:18

    Bir:

    Hey Marjoooo! Wat klinkt dat allemaal relaxed!Mis je wel op het terras hier hoor!Waarschijnlijk ben je nu al aan het reizen, ben benuwd naar je volgende verhaal! Geniet ervan! dikke zoen xxxx

  • 16 Juni 2005 - 11:05

    Lisette:

    Lieve Leintje,

    Ik vind het erg leuk om al je verhalen te lezen.....ik ben stinkend jaloers!!! Hoewel ik zelf ook niet mag klagen, ik ben vorige week met mijn ouders en zus een weekje naar Wenen geweest (om te vieren dat mijn ouders 35 jaar getrouwd waren) en dat was super.
    Ik hoop je snel weer te zien als je terug bent in NL....wil namelijk alle foto's bewonderen.

    Luv ya.
    Dikke x,

    Liesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Haiderabad

Marjolein
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 33465

Voorgaande reizen:

25 Februari 2008 - 17 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: