The story continues.. - Reisverslag uit Bombay, India van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu The story continues.. - Reisverslag uit Bombay, India van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu

The story continues..

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

19 Mei 2005 | India, Bombay

Het moet echt niet gekker worden in dit land… Er gaat geen dag voorbij dat er niet iets bizars gebeurt..

Na de avond met onze Bollywoodster Jackie, had ik niet verwacht dat het verhaal nog een verder leven beschoren was, maar niets bleek minder waar.. Volgende dag helemaal doodgesmsd en gebeld door hem en zijn vriend om alle plannen voor te leggen die ze nog voor ons in petto hadden..

Eerste activiteit was het paardrijden met de hele groep op de race course; Was echt briljant om iedereen te zien stuntelen op zo’n paard, hard werkend om ietwat ritme te pakken te krijgen ,maar uiteindelijk volledig de plan misslaan.. ik had mazzel dat ik een personal coach gesjefft waardoor ik nog ietwat voor de dag kon komen. Na het paadrijden hadden ze te cool een sort barbecue geregeld welke werd bereid in een hutje op de hei van 2 bij 2 met een hoogte van 1 meter. Waar het zwart stond van de rook.. En die mensen leven daar dus.. Maar goed, het ging zelfs zo ver dat onze gastheren muzioek hadden geregeld. Lees: De complete home stereoset is opgehaald bij een van hen thuis en complete versleept naar de barbecue.. Kosten nog moeite werden gespaard om ons het naar de zin te maken..

Toen was t weer klaar met t weekend en konden we het wekkertje weer braaf om half acht zetten (GRRRRR!!!).. Slaapgebrek is een feit hier, want met alle drankjes ‘s avonds lig je niet voor 2 uur in je bed..

Gister zijn we met het reisgroepje naar een van de mooiste plekken van Mumbai gegaan; Het rooftoprestaurant van een hotel, op 8 hoog, met alleen maar kaarsjes, wit beklede sofa’s, loungemuziek (Ook hier kennen ze Lemon Jelly, Percy!) en raggend duur, maar lekker eten! Belde onze bollywoodster weer op om te vragen waar we waren. Kwam ie een drank doen en heeft ons meegenomen naar een van de mooiste clubs hier, de Vie Lounge, een club aan t strand, met een vlonder half boven water, barretjes buiten en zelfs normale muziek in plaats van die rare hindi-moskeemuziek…

Verder ist hier gewoon te cool, met de groep is het heel ontspannen, geen groepsvorming, je gaat gewoon leuke dingen doen met degene die je het eerst tegen het lijf loopt, waarna je als een soort van rattenvanger van hamelen wel weer een ander deel van de groep meetrekt..
Onderzoek gaat zn gangetje, maar is nog best lastig, gaat verdomd veel tijd zitten in een bedrijfsbezoek en veel bedrijven zijn niet heel toegankelijk voor ons… Vandaag gelukkig een topafspraak gehad, dus dat motiveert weer!

Al met al waanzinnig dus, geniet van alles hier, de mensen zijn te vriendelijk voor woorden, het eten is echt heerlijk, het weer is top (iedereen wordt al lekker bruin) en zelfs de typerende Mumbai afvallucht begin ik te waarderen!

Hoop dat alles daar goed gaat, weer is klote hoorde ik? Verder iedereen in tentamens?

LIEFS en een kusje

• 21 Mei 2005 - 20:45

Babette:

Hey lieve Marjoleintje,
    Wat een fantastische verhalen allemaal! Regel je wel handtekeningen van Jackie ;)Liefs

• 23 Mei 2005 - 07:55

Charlotteke:

Heeeey meis! Ik dacht effe checken hoe het met marjo gaat! klinkt waanzinnig allemaal. De tijd zal ondanks het gebrek aan slaap wel verschrikkelijk snel gaan!! genieten!! en straks in nederland bijslapen!!
    kus

• 23 Mei 2005 - 16:25

Rijkie:

He meissie, wat een top verhalen allemaal!! Geniet er maar goed van!! Miss you here!

knuffel van Rijkie

• 23 Mei 2005 - 22:25

Suus:

Ja, ook dat is Majo. Mooie boel. Zitten wij hier te wachten op een zonnestraal en dan duik jij naar lounge tenten aan het strand! Nee hoor, heel nice, geniet ervan! Heel veel succes ook met je bedrijfsbezoeken. Ik ben vandaag ook wat gaan bezoeken maar dat was de Koetsenman voor de optocht. Gaat allemaal prima. Heel veel pleasure daar. Dikke kus Suus

• 24 Mei 2005 - 09:12

Eve:

Lieve Marjo, Bollywood-groupie..! Uniek, wel echt mooi! Ben super blij dat je het zo onwijs naar je zin hebt! Geniet ervan en kom ook maar weer heel snel weer terug...! Liefs, Eve.

• 27 Mei 2005 - 12:40

Fred: