BUENOS AIRES - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu BUENOS AIRES - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Marjolein Jansen - WaarBenJij.nu

BUENOS AIRES

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

27 Februari 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal,

Joehoe, ik ben in Buenos Aires! Vluchten waren prima; ik zat tijdens mijn vlucht van Parijs naar Buenos Aires naast twee volslagen idiote Russen in het vliegtuig, die nog voor het opstijgen hun zelf meegebrachte fles whiskey open hadden getrokken.. De beste mannen zijn schaatsers voor Holiday on Ice
en treden met hun show Bugs Bunny op in BA. Dat geloof je toch niet?! Anyway, het tempo zat er lekker in, want na twee uur was de fles volledig leeggeslobberd en zat ik opgescheept met een straalbezopen Rus die luid snurkend op mn schoot in slaap viel.. Mooie boel..

Op BsAs Airport stond Riek me op te wachten en zijn we naat het hostel gegaan, een lieflijk onderkomen met allemaal kleine patios en trappetjes. Na een kleine powernap zijn we gaan lunchen in Palermo, waar we bij toeval twee Groningers tegen kwamen ( Suus, Jasper uit je huis en Jo, Christiaan van Baker). Vanaf drie uur lekker aan de wijntjes en zeven uur later ietwat beschonken het terras afgestiefeld richting hostel. Laat ik het er op houden dat vandaag niet een zeer productieve dag was..

Vanavond gaan we naar Museum, een club waar heel zakelijk BsAs uit zijn plaat gaat op de woensdagavond. Ben benieuwd.

We vertekken morgen naar Salta per nachtbus (met eten, films en poepel, toen ik dat hoorde was ik meteen om..) om de zoutvlaktes te zien. Dan waarschijnlijk meer verhalen!

Liefs en dikke zoen

• 27 Februari 2008 - 17:16

Eem:

wat cool mar! onwijs veel plezier en dikke kus ook voor riek. eem

• 27 Februari 2008 - 17:21

Hunze 2 Hoog:

Nu al aan de poepel en mannen die op je schoot in slaap vallen! Dat gaat de goede kant op!
    liefs!

• 27 Februari 2008 - 17:26

Suus:

Majo!!

Ik heb net dit weekend nog gegeten met mijn OH's en toen vertelden Roeland al dat Jappie ook in Argentinie zat. Wat toevallig!! Heel veel plezier te komende tijd. Ik hoop dat dronken Russen je de hele vakantie gaan volgen. Champagne daarentegen is niks mis mee. Dikke kus en zie uit naar je verhalen.

Dikke kus ook aan Riek!

• 27 Februari 2008 - 17:27

Suus:

Dat dronken Russen je NIET de hele vakantie zullen achtervolgen. NIET moest er nog ff bij.

x

• 27 Februari 2008 - 17:35

Hunze 1 Hoog ;):

gewoon je ritme met mannen en drank voortzetten; why not, daarvoor heb je lekker 4 mnd vrij !
    Enjoy !!!
    We zijn aan onze taken begonnen; ramen lappen, wc schoonschrobben, plinten afstoffen, vloeren boenen....je kent het wel :)

xxx

• 27 Februari 2008 - 17:41

MPtje:

Jee, dat klinkt nu al helemaal top! Geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend. Morgen ga ik de sneeuw op zoeken, ook lekker, maar ja de zon, dat is het toch wel....
    dikke kus

• 27 Februari 2008 - 18:52

Lied!:

Marjo, ik ben jaloers! Leuke kiekjes hoor... Ben benieuwd naar je verhalen en geniet daat!Dikke kus aan Riek!

• 27 Februari 2008 - 19:10

Bir:

Marjotje!
    Wat klinkt dat goed!!! En ben benuwd hoe de argentijnse poepel smaakt...Geniet ervan en kijk uit naar je volgende verhaal!
    KUS Bir

• 27 Februari 2008 - 21:11

Euvje:

Lieve Marjo,

Buenos Aires...ben jaloers. En Salta :>) geweldig.

Veel plezier

• 28 Februari 2008 - 07:19

Huib:

Meisje, een mooi begin.... goed dat je meteen het platteland op gaat. Anders zou het helemaal misgaan daar ;-) x

• 28 Februari 2008 - 07:28

Eva:

Lieverd seht gut aus! Geniet ervan en we missen je nu al!!

Dikke kus xxx

• 28 Februari 2008 - 09:11

Je Moesje:

Nu, dat begint al goed.
    Ennuh, poepel nooit van gehoord!!! De naam alleen al haha.
    We missen je nu al! Geniet van alles.

Je vader was gisteren in Duitsland met een klant.
    En waar woont die klant? Juist: in de Hunzestraat.
    Dat bedenk je toch niet?

Many hugs,
    Mam

• 28 Februari 2008 - 09:43

J.pfister@gilissen:

Hoi Marjolein, lekker begin van de vakantie zo'n snurkende ongemanierde oostblokker naast je. Maar je bent er gelukkig We lezen wel wer hoe het verder gaat groeten van Conny Jeanne Sandra en Madelene

• 28 Februari 2008 - 10:59

Nickster:

Laiverd, goed te lezen dat je veilig en wel daar bent! Zouden we met nu links- of rechtsom vliegen sneller bij elkaar zijn?!
    Geniet ervan samen met Riek, dikke kussen voor jullie ook namens Mark vanuit Dar!!
    xxx

• 29 Februari 2008 - 13:54

Rijkie:

Hi meis, klinkt allemaal goed. Geniet ervan! Kus Rijkie

• 29 Februari 2008 - 17:58

Leo Stenger:

hoi nicht
    leuk om je website te lezen en alle reacties zo te lezen heb je het goed naar je zin genoiet er maar lekker van groetjes